Wednesday, October 7, 2009

Mee Goreng Sabah..


mee goreng sabah...hihi apa la lain nyer dari mee goreng kita erk...?? itu lah dulu time baru mula2 sampai kt sabah nih..

lepas dah pegi jejalan kt pasar malam kt cni baru la tau...inilah rupanya mee goreng Sabah neh...actually, mee nyer sama jer cuma diaorg pakai mee yang macam mee maggi yang kering tu..kalu kt pasaraya kt cni bnyak sgt jual...kt kg pon ada mungkin tak perasan kot..

kelainannyer mee kt cni..mee diaorg mesti warna hitam..jarang la nmpak mee yg x hitam....mungkin diaorang x makan pedas kan!!

lawak kan...padahal same jer..!! dulu saya kalu tgk pon x lalu makan..in the end adalah kawan saya buat..dia memang sabahan laa..dia ckp try laaa..bila dah cuba mkn.... eh, sedap laa pulak..hihhi bak kata orang kalu x kenal maka tak cinta.. :-)

so, malam ni asben saya have a request want to eat mee sabah...hihi
saya pon masaklah, yg frust nyer bila blk dari masjid dia ckp dah kenyang ada jamuan kt masjid td....sabor je lah kan...!! hmmmm......



inilah mee sabah versi saya...jangan marah yer orang sabah especially my pren uswa...akak dah tukar....meenya dah x hitam lagi... :-)





No comments:

Post a Comment